måndag 18 april 2011

Ångest

Och vad ska jag göra åt det? Jag har ätit en Temesta men det brukar ta ett tag innan de verkar. Ångesten känns i hela kroppen och är i vanlig ordning helt omotiverad. Jag jobbar med att inte börja tänka otäcka tankar.

Jag lyckades ringa aktivitetsstället och berätta att jag inte kan komma idag. Jag har ju bakning på måndagar. Brukar aldrig äta själv men alltid ta med hem något till min pojkvän. Trist att jag inte kommer att göra det nu, särskilt som han kommer hem från England idag. Om jag mår bättre senare idag kanske jag kan göra något till honom här hemma.

Vad jag väger har jag ingen aning om. Jag har druckit kaffe och vatten nu på "morgonen" så resultatet skulle vara missvisande om jag ställde mig på vågen.

/Lilly

1 kommentar:

  1. Främst för att det är roligt & skönt, blir social, lugn, pigg & glad :) Sen är det en bonus att slippa vara hungrig & efter att ha kört ett tag känna mig helt tom fysiskt.

    Hoppas du mår bättre under dagen, kram!

    SvaraRadera

Kommentera jättemycket! Vi blir så glada :)