tisdag 12 april 2011

Helt sjukt trött, Lea, pojkvän och vikt

Jag tänkte lägga mig snart, har tagit två Propavan, två nitra samt melatonin. Vet inte varför, har ju inte ens försökt sova men jag antar att jag helt enkelt inte orkar ligga sömnlös i timmar ännu en natt. Jag börjar känna mig lite groggy så om inlägget blir knasigt skyller jag på tabletterna.

Jag pratade i telefon med Lea ganska länge under kvällen. Det är alltid lika trevligt! Hon ska vara hos mig lite i helgen och vi planerar sällskapsspel och alkohol. Jag dricker så sällan och när jag väl dricker handlar det om relativt små mängder (var ju knappt ens berusad på min födelsedag). Jag tänkte testa att skippa Abilifyen kvällen innan vi ska dricka så att jag kan bli ordentligt full för första gången i år. :) kanske inte det vettigaste men jag orkar inte alltid vara tablett-vettig (annars sköter jag min medicinering exemplariskt).

Jag vägde mig innan idag, på dagen. Resultat: 52,2 kg! Jag blev glad, hade ändå druckit och ätit lite under dagen. Jag hoppas att vikten i morgon är bra också, jag har ätit en färdigrätt (med bara 340 kcal!), två smörgåsar utan pålägg och lite Ben & Jerry-glass under eftermiddagen/kvällen.

Min pojkvän är och jobbar men lär komma hem snart. Jag tänkte vara uppe tills han kommer hem. Hoppas jag orkar.

Nu ska jag fortsätta med att göra exakt ingenting framför datorn!

Kramar

/Lilly

1 kommentar:

Kommentera jättemycket! Vi blir så glada :)