onsdag 27 april 2011

Vill må bra! Men har ångest

Jag kämpar hårt för att må bättre och klara vardagen. Det är så fruktansvärt svårt bara! Ångest, orkeslöshet, sömnproblem och nedstämdhet genomsyrar min vardag.
Idag ska jag hämta ut ett paket och sen tvätta. Det är mina planer. Det låter så lite, nästan fånigt men för mig är det stort, en väldigt produktiv dag för att vara jag. Kanske ska jag diska också om jag har orken.
Jag är så glad över hur min pojkvän stöttar mig, han är fantastiskt. Snart två år tillsammans nu, sambos i ett år och det känns som om det kommer att hålla.
Jag måste erkänna att jag tog 2 mg Iktorivil i morse. Jag hade inte mycket till val, ångesten var helt enkelt för kraftig. Trots pillren har jag fortfarande ångest men den är mycket svagare nu.

Kram
Lilly

Så är det. Tyvärr.

2 kommentarer:

  1. :(: är så jävla talande.

    Två saker kan vara väldigt mycket... och väldigt ansträngande. Jag har EN sak jag ska göra idag: Packa upp. Men det är för jobbigt.

    SvaraRadera
  2. Vad skönt att du i alla fall känner skillnad med tabletterna =)
    Och grattis till era 2 år.
    Underbar bild ! ;D

    SvaraRadera

Kommentera jättemycket! Vi blir så glada :)