måndag 4 april 2011

Aktivitetsstället

Om mindre än en halvtimme ska jag hoppa ut genom dörren för att åka till aktivitetsstället. Det känns bra och jag är nöjd med mig själv. Jag har inte missat ett enda pass där sen jag började. Förvisso handlar det om tre gånger men ändå...
Som jag skrev i förra inlägget har jag inte tagit en Iktorivil. Det känns ganska stort faktiskt. Jag har med mig ett par utifall att ändå. Det känns tryggt att ha tabletterna med mig, det har en lugnande effekt bara att veta att de finns där om de skulle behövas.
Tanken var att Lea skulle följa med men hon har inte kunnat sova i natt heller tråkigt nog så det blir inte så. Kanske kommer hon mot slutet. Det vore kul :)

Jag tror att dagen kan bli bra och jag mår hyfsat även om jag har lite omotiverad ångest.

1 kommentar:

Kommentera jättemycket! Vi blir så glada :)