söndag 10 april 2011

Nu ska jag sova

Hade jag tänkt. Har tagit sömnpiller (nitra och Stilnoct) så jag kanske kommer skriva lite knasigt. Förlåt för den dåliga uppdateringen som varit de senaste dagarna. Vi brukar skriva typ 7 inlägg per dag och nu har det blivit typ ett per dag i några dagar. Inte bra. Mycket illa.
Min pojkvän är arg för att det har blivit krångel med det han håller på att bygga.
Jag har ätit runt 1000 kcal idag. Det känns okej. Jag vet att jag ligger på minus om än inte så mycket.
Jag saknar Lea. Jag vet inte om hon har kommit hem än.

Förresten, när du läser det här Lea, skulle du kunna vara hos mig lite i helgen? Pojkvän ska åka till England och jobba och det vore trevligt om du kom över. Jag ska försöka städa så att du får se hur vår lägenhet ser ut när den är fin. :)

/Lilly

3 kommentarer:

  1. Jag önskar att nitra och stilnoct fungerade på mig, fick sonata utskrivet men det har dom ju slutat sälja på apoteken! Så nu får jag ringa till dom imorgon coh försöka få tag i läkaren så han skriver ut ngt annat till mig ;_;

    SvaraRadera
  2. sv Inte bra alls... Jag är vaken nu jag med med fruktansvärd ångest. Dessutom strular den låsta bloggen rätt duktigt just nu fast det bara är en skitgrej jag behöver ändra men vet inte hur. Kan du ngt om HTML och så? Skulle behöva hjälp.

    SvaraRadera

Kommentera jättemycket! Vi blir så glada :)