onsdag 13 april 2011

Sömnbrist, missat möte, ångest.

Jag gick och la mig vid 04 igår, och försov mig rejält i morse vilket gjorde att jag missade mötet med min terapeut. Jag känner mig hemsk trots att jag pratat i telefon med henne och hon sa att det var okej, att vi ses nästa vecka istället. Dumma, dumma mig.
Tanken var att jag först skulle träffa henne, gå förbi apoteket och sen träffa en vän i stan.
Jag hatar när det inte blir som jag har tänkt, men jag har ju bara mig själv att skylla.

Jag ska dock inte låta ångesten ta för mycket plats. Ångesten gör att jag bara vill lägga mig i sängen och må dåligt och ställa in planerna med vännen. Men jag ska fan träffa honom, så är det bara. Apoteket kan jag gå till tillsammans med honom. Klarar jag det har jag ju lyckats göra 2 av 3 planerade saker, och det är ju rätt okej faktiskt.

Lea

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera jättemycket! Vi blir så glada :)