tisdag 5 april 2011

Hämtat ut paketet

Jag har nu hämtat ut paketet och det innehöll två tröjor, två klänningar, en körsbärsmönstrad handduk och ett par blommiga tygskor. Jag beställer alldeles för mycket saker och har en tendens att glömma vad jag har köpt. Jag har fått ytterligare ett paket hemskickat (till mina föräldrar) idag och jag vet inte riktigt vad det innehåller. Min syster kommer över med det paketet idag, det ska bli kul (främst att träffa henne såklart).
Att bli glatt överraskad är trevligt men att shoppa och inte minnas vad man har köpt tyder kanske på att man shoppar mer kläder än vad man behöver...
Bilder kanske kommer upp :)

/Lilly

2 kommentarer:

  1. Du är otroligt gullig som säger så :) <3

    SvaraRadera
  2. Jag är inte smal någonstans just nu. Men jag ska bli!

    SvaraRadera

Kommentera jättemycket! Vi blir så glada :)