onsdag 13 april 2011

Intag och vikt

Idag har jag ätit frukost bestående av en smörgås och senare under dagen ett fåtal bitar godis. Det känns helt okej. Jag hoppas på att i morgon ligga under 52,5, det jag vägde i morse. Jag kommer dock äta middag i kväll men det kommer inte handla om stora mängder mat. Jag tror att dagens slutintag kommer vara cirka 700 kcal vilket känns bra. Observera att jag inte vill trigga NÅGON med mina viktinlägg.

I morgon ska jag till aktivitetsstället och smida silver. Det känns både bra och dåligt. Jag vill ju göra saker men jag vet inte om min mentala ork räcker till.
Jag hoppas på att få sova i natt så att jag inte är sjukt utmattad som jag brukar vara när jag är på aktivitetsstället. Gårdagens pillerkombo var bra, jag tror att jag ska köra på den i kväll också.

/Lilly

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera jättemycket! Vi blir så glada :)