söndag 24 april 2011

Vikt och sömnproblem...

Dessa sömnproblem har vänt på sig. Igår lyckades jag med det svåra som kallas att somna (okej, 10 mg Stesolid kanske var med i bilden). Självklart vaknar jag då idag klockan alldeles för tidigt. Utmattad men lyckas ändå inte somna om. Nu sitter jag här sådär lagom döende och funderar på att lägga mig igen.
Min pappa kommer över om ett par timmar och då bör jag väl vara vaken och klädd i annat än pyjamas så det får nog inte bli någon sömn även om jag tvivlar på att jag skulle lyckas somna om jag försökte igen. Knepig mening.
Måste införskaffa rullgardin!

Igår åt jag enorma mängder middag men har ändå gått ner 2 hg (ja, alltså ingenting typ) till idag. Tack för det! 53,3 är vikten. BMI 18,4. Grattis till lilla Lilly!

Kram

/Lilly

2 kommentarer:

  1. Köp ett sånt där ögonskydd som man får på flygplan, istället för att skaffa rullgardin, jätteskönt att sova i!

    SvaraRadera
  2. Tack! :) & detsamma, 2 hg är faktiskt inte alls ingenting!

    Jag lyckades hålla mig från att skära & gud vad glad jag är för det nu. Tack för omtanken <3

    Kram

    SvaraRadera

Kommentera jättemycket! Vi blir så glada :)