söndag 3 april 2011

Skitdag

Jag har verkligen ingenting att göra och inte ork att försöka komma igång med något. Här skulle behöva städas. Det har blivit totalt kaos i vårt tidigare hyfsat städade hem. Men jag oooorkar inte. Jag har många skokartonger i mitt rum som skulle behöva kastas. Sopor skulle behöva slängas. Jag har flera ton tvättade kläder som borde vikas. Det skulle behöva dammsugas. Det borde plockas undan. Diverse saker bör kastas. Orkar inte.

----------

Lea, hör gärna av dig!

3 kommentarer:

  1. Tack, men känns ändå inte bra nog.
    Idag är det ingen jättebra dag.
    Tror att jag skall tvinga iväg mig på en sådan
    promenad idag också.
    Vill bara få fram lite kraft först..

    Hur mår ni ? =)

    Kramar

    SvaraRadera
  2. Jo, tyvärr är det så man fungerar.
    Skönt att Lea mår bra, men varför är det dåligt med dig ? =/

    kramar

    SvaraRadera
  3. det där med städ är något som behövs här med, men jag klarar inte riktigt av det:/

    sv: Voxra fungerar i övrigt bra för min del, första antidepp som gör det faktiskt, så jag är nöjd med dem ändå.

    Hårfärgen jag använder heter vampire red, manic panics hårtoning. Men den färgen jag hade innan (som såg orange ut på slutet) var intensiv röd, permanent färg.

    SvaraRadera

Kommentera jättemycket! Vi blir så glada :)