tisdag 5 april 2011

Systerbesök, middag och paket

Min syster var här i flera timmar och tog initiativ till att först vika mina kläder (ett ton nytvättade grejer som låg i en hög i soffan) och sen städa mitt rum. Vi hade det jättetrevligt! Det är sjutton gånger roligare att städa tillsammans med någon än att städa själv.

Min pojkvän och jag följde syster till tunnelbanan. Sen gick vi till närmsta pizzeria där pojkvän åt en pizza och jag en sallad.
Jag känner mig på bra humör. Tänkte strax lägga mig utan att ta starka sömntabletter, möjligen svaga.

I paketet som syster tog med sig idag låg förresten två klänningar och en kjol. Jag har verkligen för mycket kläder! Någon som har ett tips på hur man gör för att sluta shoppa?

/Lilly

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera jättemycket! Vi blir så glada :)